Visar de 7 senaste inläggen med ämnet: 1
![]() |
Slutet på Saltsjöbadsandan? "Sverige befinner sig i ekonomisk kris och behovet av samförstånd och stab..." Ulrika Falk - 6028 dagar sedan |
![]() |
Vi får aldrig glömma "Den dag vi glömmer riskerar vi att vara blinda om den fasansfulla histori..." Ulrika Falk - 6072 dagar sedan |
![]() |
Tid för förändring - men inte för stor "Obamas segerslogan - Time for change, får en ihålig efterklang när han ok..." Ulrika Falk - 6086 dagar sedan |
![]() |
Medvetenskap avslöjar media. "Medvetenskap som är en av mina absoluta favoritbloggar belyser idag hyste..." Peo Wågström - 6148 dagar sedan |
![]() |
Kommer skavankerna i systemet och valfusket att avgöra igen? "Imorgon är det valdag i USA, som gärna framhåller sig som världens främst..." Ulrika Falk - 6157 dagar sedan |
![]() |
Jag, profet i lydnad för Jesus…? "Ibland får jag reaktioner på sådant jag skriver som jag inte förstår. Jag..." Peo Wågström - 6277 dagar sedan |
![]() |
Jonas Thenthe "Att jag gillar Jonas Thenthe kan inte undgått någon som läst min blogg, a..." Peo Wågström - 6286 dagar sedan |