Visar de 13 senaste inläggen med ämnet: 8888
![]() |
Karen Gerillan och 080808 "Jag missade att uppmärksamma den 8 augusti och 20 år sedan de stora demon..." Carina Brandow - 6240 dagar sedan |
![]() |
Fem ting lyser upp en mörk dag: "Så mycket positivt denna på många sätt sorgliga dag, trots allt. Först oc..." Catharina Ullström - 6243 dagar sedan |
![]() |
Regimens nya attack på nya media "Burmesiska myndigheter har sedan länge förbjudit oppositionella hemsidor ..." Burmautskottets blogg - 6253 dagar sedan |
![]() |
Hjältinna i laglöshetens land "Via Irrawaddy nås jag idag av väntade men likväl hemska nyheter. Militärj..." Burmautskottets blogg - 6254 dagar sedan |
![]() |
Daw Suu som vi vill se henne! "Dagens klipp är ett klipp som visar en glad och kvick Daw Suu som vågar d..." Burmautskottets blogg - 6255 dagar sedan |
![]() |
Dagens klipp: Katastrofen i Burma är regeringen! "Dagens Youtube-klipp kommer från vänner i Burma Campaign UK och är en del..." Burmautskottets blogg - 6256 dagar sedan |
![]() |
Dagens klipp och dagens läsning "Dagens läsning är den här VLT-ledaren om Burma. Alla har inte glömt. Nu m..." Burmautskottets blogg - 6257 dagar sedan |
![]() |
Welcome to Burma! "Enjoy the totalitarian experience. Det är namnet på en av mina favoritbö..." Burmautskottets blogg - 6258 dagar sedan |
![]() |
8/8 blir officiell Burmadag i USA! "Både Berkeley och San Francisco har gjort den 8 augusti till officiell Bu..." Burmautskottets blogg - 6259 dagar sedan |
![]() |
Dagens klipp: En hyllning till Daw Suu "På grund av dagens nedslående besked, att Daw Suu blir fast i sin husarre..." Burmautskottets blogg - 6260 dagar sedan |
![]() |
Minns Min Ko Naing - Stöd Burmas kamp! "Årsdagen för de stora demonstrationerna som slutade i massakrer i Burma n..." S-studenters Burmautskott - 6261 dagar sedan |
![]() |
8888 - Vi får aldrig glömma! "Den 8 augusti 2008 närmar sig med stormsteg. Den 8 augusti är det exakt t..." Burmautskottets blogg - 6261 dagar sedan |
![]() |
8888 "Här i Mae Sot har förberedelserna för den 8 augusti inletts. Den 8 august..." Carina Brandow - 6267 dagar sedan |