Visar de 23 senaste inläggen med ämnet: 2008
![]() |
Jan Malmsjö om chefers bonusar: “Det har eskalerat till förfång för arbetarna som nu mister sina jobb” "Jan Malmsjö som har de traditionsfyllda uppdraget att läsa in det nya åre..." Rosemari Södergren - 6097 dagar sedan |
![]() |
Spridda skurar om året 2008 "Ja, snart ringer klockorna för 2009. Ett år som kan komma att bli något a..." Arvid Falk - 6098 dagar sedan |
![]() |
Mitt 2008 i listformat "Det är mycket listor på bloggarna idag. Av klara skäl. Jag kan inte låta ..." Catharina Ullström - 6098 dagar sedan |
![]() |
En Kulturfyra med nya favoriter "2008 har varit ett år då mycket nytt hänt mig och jag har lärt känna nya ..." Rosemari Södergren - 6098 dagar sedan |
![]() |
Bloggåret 2008 "Det drar ihop sig mot slutet av 2008 och jag tänkte gå igenom mina bloggi..." Jonas Morian - 6101 dagar sedan |
![]() |
Digitala årskrönikan 2008: Årets politiska parti - piratpartiet "1. Årets frälsare (för mediaindustrin) : Spotify. Plötsligt finns en beta..." Thomas Hartman - 6103 dagar sedan |
![]() |
Debatt två är över - och McCain famlar fortfarande i mörkret "Var uppe och kikade på debatten i natt, och Obama vann igen. Om än knappt..." Daniel Mathisen - 6182 dagar sedan |
![]() |
Grattis till Sveriges elfte medalj i Paralympics: tennis dubbel 2008 "Sverige tog silver i tennis dubbel i Paralympics idag, och jag vill sär..." Anna Vikström - 6205 dagar sedan |
![]() |
Madonna en frigjord 50 årig kvinna! "Idag den 16 augusti fyller popikonen Madonna 50 år och kan fira sin födel..." Björn Andersson - 6235 dagar sedan |
![]() |
Om drygt en månad börjar OS! :) " Jag vet, jag vet, det är inte PK (politiskt korrekt) just nu..." Andreas Sjölander - 6277 dagar sedan |
![]() |
Blir höstens val det stora slaget om idéer? "Barack Obama är inte bara presidentkandidat för ett av de två i allt domi..." Daniel Mathisen - 6300 dagar sedan |
![]() |
Lita inte på Obama! "Kors i taket, det är inte ofta jag håller med Ulf Nilsson i Expressen. Me..." Mikael Abramsson - 6407 dagar sedan |
![]() |
Burma 2008 - Och ny blogg "Vi är många Burmaaktivister runt om i världen som hoppas att 2008 ska gå ..." S-studenters Burmautskott - 6414 dagar sedan |
![]() |
Vägledning för den vilsne "Nej, jag har inte startat en sekt som erbjuder frälsning genom att ge upp..." Daniel Mathisen - 6438 dagar sedan |
![]() |
En Burmaaktivists försvarstal "Det har gått ganska länge sedan jag senaste skrev något om Burma. Det ber..." Catharina Ullström - 6450 dagar sedan |
![]() |
Vardagscomeback, klassanalys och två små tips "Satt på tunnelbanesätet och konstaterade det mest uppenbara: det är mycke..." Daniel Mathisen - 6456 dagar sedan |
![]() |
Nådens år 2008... "Så var det nytt år. Ingen större nyhet för någon antar jag. Vi visste ju ..." Jonny Gahnshag - 6462 dagar sedan |
![]() |
Vad händer bortom 2010 ? "Så är det nytt år. Men det kan finnas anledning att tänka litet längre än..." Peter Hultqvist - 6463 dagar sedan |
![]() |
Bloggare och Bloggläsare "GOTT NYTT BLOGGÅR 2008! Med förhoppning om ett intressant blogg..." Duv Lars Gunnar Lech - 6464 dagar sedan |
![]() |
GOTT NYTT ÅR! "Vill passa på att önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Ny..." Mikael Abramsson - 6464 dagar sedan |
![]() |
Gott Nytt år ! " Jag tillönskar alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR ! ..." Peter Hultqvist - 6464 dagar sedan |
![]() |
Högern misslyckas och 2008 ökar kraven på socialdemokratin "2007 blev den i vardagen tysta men kraftfulla löntagarprotestens år. Välj..." Peter Hultqvist - 6464 dagar sedan |
![]() |
Gott slut och gott nytt! "Ytterligare ett intensivt och händelserikt år är snart till ända i Falun...." Jonny Gahnshag - 6474 dagar sedan |