Visar de 8 senaste inläggen med ämnet: 1-1
|
|
Fleischer begär inte att du skall älska datorn, men du måste vara villig att utvecklas "Jag begär inte att du skall älska datorn, men du måste vara villig att ut..." Peter Karlberg - 4048 dagar sedan |
|
|
Tweets från seminariet om Svensk forskning om 1:1 " [ View the story "Svensk forskning om 1:1 – vilka slutsatser drar vi?" ..." Peter Karlberg - 4049 dagar sedan |
|
|
Media uppmärksammade varsin dator "Media från det jag berättade om igår – när elevernas datorer anlände till..." Signe Brockman - 4987 dagar sedan |
|
|
Murgårdsskolans elever får sina datorer idag " Vilken härlig början på veckan! I morse var jag på Murgårdsskolan där ..." Signe Brockman - 4988 dagar sedan |
|
|
Ser fram emot Framtidens lärande " På onsdag åker jag tillbaka till storstaden. Den här gången ska jag på ..." Signe Brockman - 5648 dagar sedan |
|
|
Om en-till-en och Högskolan Dalarna " I morgon ska Kunskapsnämnden få veta mer om hur samarbetet med Högskola..." Signe Brockman - 5654 dagar sedan |
|
|
Den uppkopplade generationen tar över "Else Nygren, docent och Anders Larsson doktorand, vid Institutionen för I..." Signe Brockman - 5715 dagar sedan |
|
|
Jag vill börja om i skolan! "Hemkommen från Österfärnebo skola efter en mycket trevlig förmiddag! Det ..." Signe Brockman - 5747 dagar sedan |